مقایسه عوارض جراحی لیزری دیسک با جراحی باز

اغلب افراد در بعضی از اوقات دچار کمر درد می شوند که معمولا این درد جدی گرفته نمی شود؛ به طوری که این افراد با تحمل درد، توقع رفع خود به خودی آن را دارند و به همین دلیل به پزشک مراجعه نمی کنند. این عمل سبب بدتر شدن بیماری می شود و درمان را نیز سخت تر می کند.
پس از مراجعه ، پزشک ممکن است متوجه ابتلا به فتق دیسک کمر شود، و احتمال دارد که پزشک جراحی را برای درمان توصیه کند. اینکه جراحی به کدام روش صورت گیرد می تواند در سیر درمان و همچنین دوره نقاهت تفاوت معنا داری ایجاد کند، پس بهتر است که بیمار از این روش ها آگاهی داشته باشد و آزادانه تصمیم بگیرد. در این مقاله به مقایسه عوارض جراحی لیزری دیسک با جراحی باز به شکل کامل تر می پردازیم.

چه روش های جراحی ممکن است برای درمان فتق دیسک کمر ارائه شود؟

پزشکان با کمک گرفتن از لیزر بخش‌هایی از بافت نرم که سبب اعمال فشار به اعصاب شده اند را حذف می کنند. لیزر به جراحان کمک می کند تا تومورهای نخاعی یا استخوانی و همچنین بافت نرمی که در اطراف اعصاب وجود دارند را حذف کنند. از این روش جراحی به منظور کاهش مایع دیسکی اطراف اعصاب نیز استفاده می شود.

جراحی لیزری دیسک

مزایای جراحی لیزری دیسک نسبت به سایر روشها چیست؟

اينستاگرام دکتر احمد شکرچي زاده

لازم به ذکر است، با روش PLDH می‌توان بیماران مبتلا به بیرون زدگی دیسک (فتق دیسک) با علائم شدیدتر را که کاندیدای جراحی باز هستند؛ درمان نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر احمد شکرچی زاده می‌توانید از طریق تماس با شماره تلفن 36622101 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان چهارباغ بالابین زمزم و دروازه شیرازکوچه مختاری ساختمان جم طبقه زیرزمین
تلفن : 36622101 - 031درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جدیدترین و موثر ترین روش درمان دیسک