فیلم جراحی لیزری دیسک

بیرون زدگی دیسک یا هرنی دیسکال، علاوه بر مهره های کمری، با ریسک کمتر مهره های گردن را هم ممکن است درگیر کند. برای رفع این عارضه، یکی از روشهای درمانی، جراحی باز دیسک است که از حدود 80 سال پیش تا کنون در حال انجام می باشد. جراحی باز بیرون زدگی دیسک به ویژه در ناحیه گردن ممکن است با عوارض زیادی همراه باشد. به همین دلیل چند سالی است که برای درمان بیرون زدگی دیسک، از روشهای بسته استفاده می شود. جراحی لیزری دیسک با وارد کردن یک سوزن از سطح پوست (بدون نیاز به برش و بخیه) به فضای دیسک انجام می شود.

فیلم جراحی لیزری دیسک

نحوه انجام جراحی لیزری دیسک گردن

در این روش، با ورود سوزن به فضای دیسک، قسمت بیرون زده دیسک سوزانده خواهد شد و فشار از روی اعصاب برداشته شده، در پی آن درد و ناراحتی بیمار بهبود می یابد. در این روش با توجه به سرپایی بودن و بیداری بیمار، اغلب نتایج بهبودی در حین عمل احساس می شود و به طور معمول بیماران قبل از پایان جراحی لیزری دیسک، از کاهش درد و بی حسی اندام گزارش می دهند.

برای درمان هرنی دیسکال ستون مهره ها یکی از کم عارضه ترین و بهترین روشها، جراحی لیزری دیسک است. جراحی دیسک های گردن و کمربه وسیله لیزر پلاسما، بصورت بسته، سرپایی، با بی حسی موضعی، بدون عارضه و با تاثیر فوری توسط دکتر احمد شکرچی زاده انجام می شود. شما می توانید جهت هماهنگی با مطب دکتر شکرچی زاده از طریق تماس با شماره تلفن 03136622101 تماس بگیرید و برای دریافت نوبت از طریق لینک رزرو نوبت اقدام فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان چهارباغ بالابین زمزم و دروازه شیرازکوچه مختاری ساختمان جم طبقه زیرزمین
تلفن : 36622101 - 031درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانیدنظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جدیدترین و موثر ترین روش درمان دیسک