درمان لغزندگی مهره های کمری

مهره های ستون فقرات به واسطه ساختاری که دارند ، پایدار و باثبات هستند . گاهی اوقات و به خصوص در خانم های بالای ۵۰ سال ، به دلایلی از جمله تغییرات هورمونی ، پایداری ستون فقرات از بین می رود . در این صورت یک مهره کمر بر روی مهره زیرین خود لغزیده و به جلو می رود این موضوع باعث فشار روی اعصاب و در نتیجه درد شدید کمر و پا می شود به نحوی که به تدریج فرد قادر به راه رفتن طولانی نخواهد بود . در این مقاله به بررسی روش های درمان لغزندگی مهره های کمر می پردازیم .

روش های درمان لغزندگی مهره های کمر

انتخاب روش درمان لغزندگی مهره های کمر به شدت و علائم بیماری بستگی دارد ؛ ولی در اکثر موارد ، در ابتدا درمان‌ های غیر جراحی به بیمار توصیه می‌ شود :

روش های غیر جراحی درمان لغزندگی مهره های کمری

اينستاگرام دکتر احمد شکرچي زاده

لغزندگی مهره های کمری

روش جراحی درمان لغزندگی مهره های کمری

در صورتیکه روش های درمانی غیر جراحی برای بیمار موثر نباشند و درد در اندام های بیمار تسکین نیابد ، پزشک روش جراحی را به بیمار توصیه می کند . انتخاب روش جراحی لغزندگی مهره ها بستگی به نوع لغزش و جابه جایی دارد . جراحی لغزندگی مهره کمر به روش های مختلفی انجام می شود که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم :

لازم به ذکر است، با روش PLDH می‌توان بیماران مبتلا به بیرون زدگی دیسک (فتق دیسک) با علائم شدیدتر را که کاندیدای جراحی باز هستند؛ درمان نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب دکتر احمد شکرچی زاده می‌توانید از طریق تماس با شماره تلفن 36622101 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان چهارباغ بالابین زمزم و دروازه شیرازکوچه مختاری ساختمان جم طبقه زیرزمین
تلفن : 36622101 - 031نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جدیدترین و موثر ترین روش درمان دیسک